Â
GRATIS WEBINAR I MENTAL TRĂNING
Vi avslöjar dina 4 hindrande övertygelser och visar hur du övervinner dem med 3 enkla steg.
UpptÀck hemligheterna till att bli en ostoppbar idrottare.
LÀr dig komma över dina rÀdslor.
Hitta frihet och glÀdje i ditt idrottsutövande.
Min metod âFlow-Mindsetâ för att lĂ„sa upp mĂ€nniskans potential Ă€r ett av de mest framgĂ„ngsrika systemen som gĂ„r att hitta idag. Möjligheterna Ă€r enorma och kan anvĂ€ndas i alla delar av livet för att ge dig de allra bĂ€sta förutsĂ€ttningarna för att bĂ„de kunna nĂ„ allt du drömmer om, samtidigt som du njuter av resan.Â
Jag har jobbat med mĂ€nsklig och personlig utveckling sedan 2004, och de senaste Ă„ren har jag varit en av de mest anlitade mentala coacherna för idrottare och andra presterare som vill skapa mer framgĂ„ng, lycka och mening i sina liv. Jag sĂ€ger i âlivetâ, eftersom alla som kommer till mig inser snabbt att oavsett om de kommer för sin idrott, karriĂ€r eller sina relationer, att det Ă€r en helhet och allt har en gemensam nĂ€mnare. De sjĂ€lva.Â
Flow-Mindset bygger pĂ„ neurologiska och biologiska principer för att skapa och bibehĂ„lla förĂ€ndring. Samtidigt som vi tar inspiration frĂ„n idrottspsykologin, prestationspsykologin och filosofi. Mitt uppdrag Ă€r att eliminera det konstanta resultatfokus som vi dömer oss sjĂ€lva frĂ„n och bara leder till motstĂ„nd, oro och stress. Och byta ut det till nĂ€rvaro, trygghet, lycka och flow.Â
Min specialitet Ă€r att maxa allt du har inom dig, men utan att tappa dig sjĂ€lv pĂ„ vĂ€gen.Â
Du ca en timme ifrÄn att fÄ en helt ny syn pÄ hur prestation fungerar och vad det kan innebÀra för din idrottskarriÀr.
50% FĂ€rdigt