GRATIS WEBINAR I MENTAL TRÄNING

Hur du lÄser upp din prestation och glÀdje

Vi avslöjar dina 4 hindrande övertygelser och visar hur du övervinner dem med 3 enkla steg.

00

Dagar

00

Timmar

00

Minuter

00

Sekunder
Reservera min plats!

Redo att nÄ nya höjder? Registrera dig idag till detta kostnadsfria webinar!

UpptÀck hemligheterna till att bli en ostoppbar idrottare.
LÀr dig komma över dina rÀdslor.
Hitta frihet och glÀdje i ditt idrottsutövande.

Vad du kommer lÀra dig helt gratis i detta webinar:

De fyra hindrande övertygelserna

som hÄller dig frÄn att kunna nÄ framgÄng och lycka. Hur du identifierar nÀr din inre kritiker tar över och hur du ska avbryta den innan det gÄr för lÄngt. 

The Flow Mindset

Första nivĂ„n i Tommys system, Linsen. Övertygelserna som du ersĂ€tter de hindrande med, som i sin tur gör dig ostoppbar, fri att prestera och ha roligare Ă€n nĂ„gonsin förut.

Metoden som ersÀtter alla metoder

Du fÄr med dig metoden som med tre enkla steg ersÀtter alla andra metoder nÀr det kommer till förÀndring.  

Sagt om tidigare webinar

”Som en polett trillade ner! Tack för oerhört intressant och vĂ€rdefull kunskap och verktyg som du delar mig dig av!”

”Du gav sĂ„ mycket mer pĂ„ en timme Ă€n alla hundratals timmar jag lagt ner pĂ„ att lyssna pĂ„ andra förelĂ€sare!”

Detta Àr för idrottaren som:

• TĂ€vlar eller satsar pĂ„ en karriĂ€r inom idrotten
  • Vill prestera bĂ€ttre och jĂ€mnare
  • Vill ha roligare och njuta mer av tĂ€vling
  • Är nyfiken pĂ„ hur mental trĂ€ning funkar
  • KĂ€nner att din utveckling stannat av
  • Är redo att jobba för att fĂ„ det resultat du vill ha och ta ditt idrottande till nĂ€sta nivĂ„

Reservera min plats

Om Tommy

Min metod ”Flow-Mindset” för att lĂ„sa upp mĂ€nniskans potential Ă€r ett av de mest framgĂ„ngsrika systemen som gĂ„r att hitta idag. Möjligheterna Ă€r enorma och kan anvĂ€ndas i alla delar av livet för att ge dig de allra bĂ€sta förutsĂ€ttningarna för att bĂ„de kunna nĂ„ allt du drömmer om, samtidigt som du njuter av resan. 

Jag har jobbat med mĂ€nsklig och personlig utveckling sedan 2004, och de senaste Ă„ren har jag varit en av de mest anlitade mentala coacherna för idrottare och andra presterare som vill skapa mer framgĂ„ng, lycka och mening i sina liv. Jag sĂ€ger i ”livet”, eftersom alla som kommer till mig inser snabbt att oavsett om de kommer för sin idrott, karriĂ€r eller sina relationer, att det Ă€r en helhet och allt har en gemensam nĂ€mnare. De sjĂ€lva. 

Flow-Mindset bygger pÄ neurologiska och biologiska principer för att skapa och bibehÄlla förÀndring. Samtidigt som vi tar inspiration frÄn idrottspsykologin, prestationspsykologin och filosofi. Mitt uppdrag Àr att eliminera det konstanta resultatfokus som vi dömer oss sjÀlva frÄn och bara leder till motstÄnd, oro och stress. Och byta ut det till nÀrvaro, trygghet, lycka och flow. 

Min specialitet Àr att maxa allt du har inom dig, men utan att tappa dig sjÀlv pÄ vÀgen. 

SĂ€kra din plats nu!

Du ca en timme ifrÄn att fÄ en helt ny syn pÄ hur prestation fungerar och vad det kan innebÀra för din idrottskarriÀr.

Close

50% FĂ€rdigt

Fint att du vill vara med! Fyll i namn och mejl sÄ fÄr du tillgÄng till webinaret.